ہفتہ، 21 دسمبر، 2013

تین لائنوں میں "وڈا اپریشن"

امی، امی، مجھے خلافت چاہیے
خلافت نوں چھڈ
پہلاں بزاروں دئیں لے کے آ، ویہلا سارے جہان دا

ڈگری، ڈگری ہوتی ہے، اصلی ہو کہ جعلی ہو
چَول، چَول ہندا
پنجابی ہووے  یا بلوچ

میں سندھی سپر مین ہوں
سندھ کی دھرتی کا بیٹا
مگڑ شالا، سندھی بولنا نئیں آٹا

شہید محترمہ بی بی نے بہت قربانیاں دیں
بہت قربانیاں دیں
حتیٰ کہ مجھ سے شادی بھی نبھائی (زرد-آری)

تبدیلی آ گئی ہے
پہلے سال میں ایک کینیڈین مداری دھرنا دیتا تھا
اب ہم ہر دو مہینیاں بعد اِک دھرنا ٹکا دیندے آں، اوئے

میرٹ، میرٹ، اور صرف میرٹ
چھوٹا وزیرِ خارجہ، پُتر انوسٹمنٹ ایڈوائزر
پُتری لون سکیم دی چاچی تے پَتریا ہیلی کاپٹراں دا شہسوار

اسلام امن، بھائی چارے، آشتی اور محبت کا مذہب ہے
مگر کافر کافر، شیعہ کافر ۔۔ جو نہ مانے وہ بھی کافر
لعنت، لعنت ۔۔ اہلِ بیتؑ کے منکروں پر لعنت

امارا پارٹی پختون قوم کا نمائندہ پارٹی اے
مثلا میں نمائندہ، میرا پِلار نمائندہ، میرا دادا نمائندہ
میری سوتیلی ماں نمائندہ، میرا ماما نمائندہ، میرا بھانجا نمائندہ

بلوچ پاکستان کے منحوس ریاستی جبر کا شکا رہیں
آوارن تو نیویارک سے آگے، کوہلو لندن سے آگے
ڈیرہ بگٹی جینوا اور خضدار دبئی سے بھی آگے اور ترقی یافتہ ہیں

روشن پاکستان کی اس سے بڑی دلیل کیا
کہ اگلے مہینے سے
پاکستان بھر میں لوڈ شیڈنگ

جماعت اسلامی کی رگوں میں قربانی بھری ہوئی ہے
تیرے بیٹے کی قربانی،اُسکے بیٹے کی قربانی
میرے بیان ای کافی ہیگے نیں

اوئےےےےےے جاگیردارااااااااا
میری کتاب پڑھ
تے آ فیر پیار کریئے


یہ ہمارانہیں، عاوام کا پھارٹی ہے
جناب، یہ آپکا پاٹی ہے
عاوام کا پھاڑٹی ہے

دیکھیں حامد
آرمی آپریشن بالکل غلط ہے
میانوالی کی نسوار سے ہی مسئلہ حل ہو جائے گا

اماڑا بہن نے پولیو پڑ بوہٹ کام کیا
اس نے ٹویٹڑ پڑ میسیجز ڈئیے
مگڑ ڈی-مینشیا والے کے واسٹے دماغی پولیو ٹھیک نہ کڑ سکی

کیسی بات کرتے ہیں آپ، کیسی بات کرتے ہیں آپ
مجھے حبیب جالب سے پیار ہے، دلی پیار
اور اس پیار کا اظہار میں شادیاں کر کے کرتا رہتا ہوں

دھرنا ہو یا ریلی
میں کینیڈا سے انقلاب لے کر آؤں گا
پاکستانی چَولوں کو اور بھی چَول بناؤں گا

اللہ ایک، رسولؐ ایک، قران ایک
پر میری مسیت توں نئیں وڑنا،  تیری مسیت میں نئیں وڑنا
بالکل وی نہ وڑیں، نئیں تے میں واڑ دیاں گا

بابا، سندھیوں کے خون میں ہماری پارٹی دوڑتی ہے بابا
بالکل دوڑتی ہیں سائیں ابدی شاہ
بکٹیریا اور  وائرس  کی طرح

دو    روپا، دو    روپا۔۔دو   روپا میں دیکھو
حوروغلمان کے بے چین متلاشیوں کی
آنیاں، جانیاں تے اُڈانیاں

پاکستان میں بسنے والی ہر نسلی قوم
باغیرت ہے، سولہ آنے باغیرت
مگر اپنے علاوہ دوجے سارے بے غیرت، وی آنے بےغیرت

پاکستان اسلام کا قلعہ ہے
کِنے کہیا شخشا؟
او اگ لگے اوہنوں، جِنے کہیا

جذبہء ملی، قومی غیرت، مسلم اُ مہ کا دردِ زہ
یہودی، عیسائی، ہندو،  مجھ سے رندِ خراب، سارے کے سارے دشمن
ذبح کرنے والے، مساجد اڑانے والے؟ آہ بےچارے، آہ بےچارے

تم سی آئی اے کے ایجنٹ ہو
تم سعودی ارب کے ٹٹُو ہو
میری خیر ہے، وہاں بیت اللہ اور روضہءرسولؐ ہیگا

الحمداللہ رب اللعالمین
وما ارسلنک الا رحمتہ اللعالمین
پر دوجے تمام جہنمی، گمراہ، بھٹکے ہوئے، آہو

تین لائنوں میں
وڈا   اپریشن  پڑھنے والے
تیرے کول بوہت ای ویہلا ٹائم ہیگا سی، ہیں؟